Tess of the d'Urbervilles, Thomas Hardy

Iată un roman de dragoste atipic! Tess este o fată de la țară, cu puțină educație, dar pe care viața are grijă să o învețe toate cele necesare. Acest roman este complex, am regăsit aici foarte multe situații, pe care o mare parte din autori se feresc să le pună împreună, iar dacă totuși adună aceste situații, puțini sunt cei care reușesc să le îmbine perfect pentru a atrage atenția cititorului la maxim și pentru a-l pune și pe gânduri. Tomas Hardy însă, în opinia mea, reușește să adune și să despartă familia, dragostea, sărăcia, nedreptatea, crima, singurătatea, suferința și bucuria exact la momentele potrivite pentru a crea un roman demn de laudă. Tocmai când crezi că știi ceea ce va urma, situația se schimbă. Și încă un lucru pe care îl apreciez la acest roman este faptul că finalul cărții este cel mai ciudat pe care l-am citit până acum. Acest lucru nu poate decât să mă bucure pentru că m-am săturat să tot citesc aceleași lucruri din nou și din nou. 

Scris de Bianca Aelenei

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum se formulează un obiectiv SMART?

Tîrgu Frumos - cele mai importante obiective turistice

Turism în Paşcani