Te voi îmbrăţişa pentru iniţiativă.

Out: M-am săturat de vechea zicală "haina face pe om", nu ne-om crede vreun Botezatul Neînţeles sau vreun Gălăţescu Rătăcit în provincie, dar avem pretenţia de personalităţii locale îmbrăcate corect şi în trend. De câte ori nu ne-am aranjat freza la ieşirea din casă, ne-am asortat până în dinţi, până şi şireturile au culoarea riţei de păr... ce mai,o ferchezuire ca la carte.

In: Ei bine, tendinţele şi-au remodelat statutul snob, acu’ e de prost gust să-ţi asortezi poşeta cu pantofii şi dacă ei îşi permit noi de ce nu... Iacă, mâine am chef să mă trezesc mai târziu şi fără să dau în complexe n-am să mai sufăr transformări majore, fără spumă, machiaj, cămaşă la dungă, pantof lăcuit, etc. Vreau să fiu creativ, combin trei haine ce-mi cad în mână pentru a-mi acoperi goliciunea, trag un adidas, mă spăl pe dinţi (very important) şi faţă, şi-mi părăsesc locuinţa, doar azi. Această experienţă poartă după sine câteva lecţii: putem aproxima cu o minimă marjă de eroare superficialitatea existentă în jurul nostru, este un bun exerciţiu de cunoaştere a cercului pe care îl frecventezi şi îţi vei da seama cât de importantă este pentru tine reacţia apropiaţilor.

Out: Poate am ceva pe faţă, mi-e deschis şliţul? Poate nu le plac ochelarii... sau eu... ştii de fapt nu eşti tu de vină când şatra de coţcari încuiaţi cu tupeu de băieţaşi, dar cu mucozităţi la nas, se iau de tine în speranţa că IQ-ul lor la limita retardului va trece neobservat de privirea ta intimidată.

In: Dacă asta ţi-a scăzut fie şi cu un procent încrederea în tine, află că această categorie de vieţuitoare este îngrădită la condiţia de paraziţi şi pot fi distruşi prin ignorarea lor. O bună metodă de sporire a încrederii în propriile forţe e socializarea cu cei care merită. O coală de hârtie, un marker, puţină imaginaţie şi caligrafie..."free hugs, îmbrăţişării moca, pupici de fluturaşi... în mijlocul Esplanadei, în faţa liceului" sună ciudat pentru Târgu, dar ai putea fi surprins de cât de deschişi se pot dovedii conlocuitorii... iar tu te vei elibera de complexe. Eu cu siguranţă te voi îmbrăţişa pentru iniţiativă.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum se formulează un obiectiv SMART?

Tîrgu Frumos - cele mai importante obiective turistice

Turism în Paşcani