„Uau... chiar s-a terminat?”

După un aşa weekend mă uit în urmă şi-mi spun: „Uau... chiar s-a terminat?”. Au fost 3 zile cu bune şi rele. Important e că am învăţat enorm. Prima zi, dedicată dansului, a fost cea mai de succes seară. Păcat că am reuşit să strângem numai 700 lei, deşi sala era full. Au intrat foarte mulţi pe geam sau „buluc” făcându-se că uită să plătească. E şi greşeala noastră că nu am pus un „terminator” la uşă, dar data viitoare o să ştim ce-i de făcut.

Le mulţumesc celor care şi-au cumpărat bilet, contribuţia voastră va ajuta comunitatea să ducă o viaţă mai activă!


Seara sporturilor a fost foarte frumoasă, dar cu public puţin. Asta demonstrează că sportul nu e încă o „modă” şi mai avem de lucrat la acest capitol. Muzica a atras mai mult tineret, s-a cîntat live şi din punct de vedere organizatoric, s-a observat experienţa acumulată în zilele anterioare.

A fost un eveniment care pe lângă scopul de a pune talentul tinerilor în valoare şi a strânge fonduri pentru un teren de sport, m-a ajutat să identific potenţialii voluntari. Sunt mulţi tineri talentaţi, care merită să-i implicăm în proiecte interesante. Şi-i vom atrage în echipa noastră cu siguranţă!


Sunt şi mulţi tineri lipsiţi de bun-simţ. Tineri care atunci când trebuie să fie linişte, comentează „jegos”, care stau cu picioarele cocoţate pe scaune, care scuipă şi fumează într-o sală destinată culturii, care vor să pară „inteligenţi” şi „şmecheri” printr-un comportament gen: „sărit geamul de la baie ca să nu plătesc”, „rupt scaune că doar nu-s a mele”, „ comentarii de borfaş înbâcsit”, etc. Sper că vor citi aceste rânduri şi îşi vor schimba comportamentul. Pe viitor vom încerca să evităm astfel de neplăceri şi cel mai indicat e să nu-i mai avem în săli. Astfel că, următoarele evenimente vor fi private, destinate doar unui anumit public bine selectat.


Lăsând la o parte comportamentul celor 4 % de indivizi dubioşi prezenţi în sală, SHOW YOUR TALENT a fost un succes. Am văzut tineri care dansează foarte bine, i-am avut alături pe cei din The NEXT Effect, trupa locală Double C a arătat că ştie să se mişte bine, la fel şi trupele de la Şcoala Garabet Ibrăileanu. Am admirat demonstraţii din sport: volei, handbal, aerobic, tae kwan do şi am vorbit de un nou proiect: o tabără de dans şi sport! S-a cîntat live: trupa AiR, Mc HGM, Laura, Cosa Nostra – au impresionat publicul prin voce. Faptul că tinerii s-au mobilizat, că au participat, că s-au manifestat, e cel mai bun spectacol! Şi.... mai vrem!


Ok. Cam acesta e feedback-ul evenimentului SHOW YOUR TALENT. Vreau să le mulţumesc celor care m-au ajutat să duc evenimentul la bun sfârşit: Andreea M., Andrei Jipa, Arina, Dumi, Ionela, Mihai, fetelor de la volei - Adela, Emilia, Gena, Loredana, Mariana, Mădălina, Simona; şi tuturor invitaţilor care şi-au demonstrat talentul. Fără voi nimic nu ar fi fost posibil!

Vă mulţumesc şi vouă celor care citiţi aceste rânduri şi ne vedem în umătorul proiect.


Mihaela Diana Podariu (Miha)

Comentarii

M.I.A. a spus…
Buna intrebare:chiar s'a terminat?...mai vreau:X....chiar daca prima seara nu a iesit cum trebuie cei de la The Next Effect au facut o treaba buna (mi'a placut foarte mult de ei :X:X)...macar am invatat multe de pe urma acestui eveniment..si data viitoare sper sa nu mai avem parte de "cocalari" :)).
Abia astept tabara de dans!!!!si urmatorul proiect in care sa ma implic..>:D<

Postări populare de pe acest blog

Cum se formulează un obiectiv SMART?

Tîrgu Frumos - cele mai importante obiective turistice

Turism în Paşcani