Mor de plictiseală!

Sosirea anului 2009 a reprezentat pentru noi ocazia perfectă pentru a lansa al doilea număr al Ziarului care te IMPLICĂ! Tema abordată se referă la nemulțumirea tinerilor față de oportunitățile pe care le oferă Târgu Frumos.

Citind ziarul veți găsi răspunsuri la întrebările „De ce oraşul meu nu e frumos?” şi „Ce soluţii avem ca să-l facem frumos?”


În aceste zile vom posta și pe blog articolele publicate în ziar.


Să începem cu articolul lui Cristi!


Nu de multe ori când aţi întrebat pe cineva apropiat ce face, v-a răspuns cu o voce slăbită "Mor de plictiseală".


Ştiţi bine că sindromul plictiselii ne împinge să facem lucruri distructive, constructive sau pur şi simplu NIMIC (ceea ce de obicei înseamnă să privim la TV şi să ne plângem cât de plictisiţi suntem!).

Ei bine aşa e, în acest oraş mori de plictiseală, nu ai unde să ieşi, un loc în care să te distrezi, să te simţi bine.


Să ziceam că seara mai ai unde ieşi (să zicem), sunt 2-3 cluburi mari şi late în care se mai duce "lumea bună", dar am observat că plictiseala a atins apogeul astfel încât aceste cluburi au rămas pustii. Patronii acestor discoteci au ajuns la disperare văzând că lumea nu mai vine şi au apărut cu tot felul de promoţii: bere, cocktailuri moca etc.


Ziua ce faci? Eu unul stau în casă şi mă plimb, de la PC în pat, din pat dau drumul la TV; închid TV-ul, mă duc iar la PC şi tot aşa în timpul vacanţei, în timpul cursurilor, mai învăţ, mai citesc o carte... Dar problema noastră este cum îţi desfăşori timpul liber ca să nu te mai plictiseşti.



Din punctul meu de vedere ar trebuie să avem în acest oraş pe care "îl iubim" enorm de mult: o piscină acoperită, o pistă pentru role/patinoar, un complex sportiv care să cuprindă: un teren de baschet, volei, tenis, fotbal sintetic; apoi cred eu că ar fi bine să avem o sală special pentru tinerii din Târgu Frumos cu jocuri cum ar fi: bowling, tenis de masă, billiard, poate chiar snooker.


Dacă am avea toate aceste lucruri menţionate mai sus, sau cel puţin unul dintre ele, când o să vă mai întrebaţi prietenul ce face, fiţi siguri că nu o să vă mai dea acelaşi răspuns.


Articol de Cristi C.C.

Comentarii

Anonim a spus…
cred ca o carte o poti citi si in vacanta nu numai in timpul cursurilor,dak plictiseala doboara atat de grav.recunosc ca orasul este super plictisitor,dar cu ajutorul "prietenilor" care de multe ori ii dam uitati (nu-i asa?)putem face ceva constructiv, ceva care sa ne scoata din monotonia asta.suna prea a optimism, este?
Anonim a spus…
plictiseala se trage din lene si neaprecierea lucrurilor. daca nu ar exista acestea,intotdeauna s-ar gasi ceva de facut,indiferent daca ai sau nu un club unde sa mergi cu prietenii,piscina acoperita sau mai stiu eu ce alte "minunatii"

Postări populare de pe acest blog

Cum se formulează un obiectiv SMART?

Tîrgu Frumos - cele mai importante obiective turistice

Turism în Paşcani