Eşti implicat?

Pentru a afla cum a fost în tabără, dar şi cum a decurs întregul proiect "LEARN TO GET INVOLVED!" (inclusiv "IEŞI LA SPORT! SEDENTARII SUNT NAŞPA.") vom posta câteva articole scrise de participanţi. Lectură plăcută şi vă aşteptăm cu multe comentarii.

"Nu îmi vine să cred unde am fost, nu îmi vine să cred ce oameni minunaţi am întâlnit.. oare a fost un vis?... nu, nu, nu a fost un vis, a fost ceva ce nu o să uit niciodată, a fost ceva special.

Nu îmi vine să cred că am uitat de toţi care mă urăsc, de toţi care mă critică, de toţi cretinii care mă cred un "nimeni".

Iubesc Muncel-ul: X. Ce e Muncel-ul? E locul în care am fost, e locul în care m-am simţit minunat. Mi-am dat seama că sunt şi oameni în care poţi avea încredere, oameni care se distrează cu cap, oameni care râd de glumele spuse, deşi unele chiar nu au nici un sens. Mi-am dat seama că sunt oameni deştepţi, dar stresanţi, care urmăresc ceva, dar cărora le este teamă să vorbească. Mi-am dat seama că sunt oameni care te vor şi care ar face până şi imposibilul pentru a te obţine, cărora le cedezi, le cazi în plasă şi rămâi totuşi cu o impresie specială.

Jocuri, foc de tabără, dansuri.. toate astea au fost minunate.

Deşteptarea la 7:30?? Oh, nuu!! Credeam că am venit în tabără pentru a mă relaxa... planurile mele nu includeau şi acea oră incredibil de matinală.

Pliculeţe lipite pe uşă şi care îşi aşteaptă îngeraşii cu acele cadouaşe superbe (care, deşi puţin "sadice" uneori, au fost remarcabile).

Learn to get involved! - Un proiect foarte interesant pentru tinerii oraşului Târgu Frumos. L-am început prin tabăra de la Muncel, iar apoi, o săptămână întreagă ne-am unit forţele şi am pus la cale competiţia sportivă. Am ieşit cu caravana, am vândut pupici, plimbări de mână, îmbrăţişări, lumânărele colorate şi multe alte nimicuri, la preţuri gigant:)).

Iar sâmbăta? A fost minunat. Curse cu obstacole, fotbal, premii spectaculoase... nemaipomenit!

Sunt mândră de tinerii oraşului meu şi abia aştept următorul proiect, următoarea tabăra.:P

Mulţumim încă o dată sponsorilor, transmiţându-le în acelaşi timp că suntem o echipă de tineri puşi pe fapte mari, care vor avea nevoie de sponsorizări şi pe viitor, pentru că vrem să ne facem oraşul să fie într-adevăr "un târg frumos". (Ancuţa Harbuz alias Ţica)

Articolul lui Kitty îl puteţi citi direct de pe blogul ei personal: aici

"1. Learn to get Involved!

Câteva cuvinte despre prima parte a proiectului.

Noi, un grup de 25 de tineri am fost la Muncel unde ne-am cazat, am învăţat şi nu în ultimul rând ne-am DISTRAT. Acolo tinerii s-au cunoscut mai bine, au respectat programul poiectului, pe scurt totul a ieşit SUPER.

Condiţiile au fost SUPERbe, toată lumea a fost încântată de cazare şi în special de masa pe care cei de la Muncel le-au oferit.

Trainingul a ieşit perfect, Mihaela (managerul de proiect) a ştiut cum să ne anime, iar pe partea sportivă domnul profesor Zăpodeanu ne-a ridicat pe toţi în picioare şi am practicat sport până când am căzut la pământ de oboseală. Ţin să menţionez că m-am trezit la ora 7:30 cu o durere de cap, deoarece domnul profesor nu a găsit altă soluţie decât un fluier, Doamne cât am urât acel fluier!

Ca participanţi am realizat mai multe proiecte cu iniţiative sportive, dar Mihaela a hotărât să le unim şi să facem o întreagă competite sportivă cu numele: Ieşi la sport! Sedentarii sunt naşpa.

2. Ieşi la sport! Sedentarii sunt naşpa.

Partea a II-a a proiectului a avut loc pe stadionul din Târgu Frumos unde noi, 25 de tineri, am fost organizatorii. Totul a fost bine, când a fost vorba de sponsori pentru a da premii câştigătorilor competiţiei, am făcut o echipă perfectă şi ne-am distribuit exact cum trebuie: unii au vândut pupici, masaje, ghicit în palma pe o anumită sumă, alţii au fost la firmele mari din Târgu Frumos pentru a le cere o mică "atenţie" pentru proiect.

Competiţia era formată din 5 probe:

1. Fotbal

2. Cursa cu obstacole (fete şi băieţi)

3. Viteza 100 m (fete şi băieţi)

4. Săritura în lungime (fete şi băieţi)

5. Maraton (5 ture de stadion feţele şi 10 ture băieţi)

Deşi ordinea desfăşurării probelor era alta tot ne-a ieşit ca la carte. Tinerii s-au bucurat de premiile lor şi noi de primul nostru PROIECT încheiat!

Seara am ieşit cu toţii şi am sărbătorit reuşita noastră.

A fost o experienţă minunată şi toţi sunt nerăbdători să dăm drumul la următorul proiect.

VIVA ASIRYS!" (Cristi Colotin)

"Am completat un formular şi am mers în tabără la Muncel, dar ce am făcut în acele 3 zile?

Am avut ocazia să ne descoperim noi prieteni, să trăim pentru trei zile înconjuraţi de natură, departe de zarva cotidiană şi să participăm la un training foarte interesant. Prin aceste cursuri ne-am consolidat munca în echipă, ne-am cunoscut mai bine între noi, ne-am distrat şi am învăţat ce înseamnă un ONG, cum să scrii un proiect şi în ce constă acesta.

Aşa că ne-am pus minţile la contribuţie şi am conceput şi noi un proiect. Am căutat o problemă majoră a tinerilor din ziua de azi şi am găsit-o foarte repede: neparticiparea la sport, lipsa de mişcare, sedentarismul. Deci ideea centrală a proiectului nostru a fost sportul, acel ceva, ce ne ajută să fim mai activi în viaţa de zi cu zi. Proiectul nostru a luat numele de: "Ieşi la sport! Sedentarii sunt naşpa". Ne-am împărţit sarcinile şi eram nerăbdători să vedem rezultatul final. Ne-am luat rămas bun de la Muncel şi ne-am îndreptat spre casă. Aici a început şi adevărata muncă pentru proiectul nostru: am căutat sponsori, concurenţi şi să punem totul la punct privind organizarea, pentru că sâmbătă, când vom da start concursului totul să fie aproape perfect, dacă nu chiar perfect. Aşa a trecut o săptămână. "Ziua cea mare" a sosit, iar pe stadion era din ce în ce mai multă viaţă: unii pregăteau cursa cu obstacole, alţii fişele de înscriere sau verificau terenul pentru fotbal.

Competiţia trebuia să debuteze la ora 12:00, dar din motive organizatorice a început cu o oră mai târziu. Au fost concurenţi (fete şi băieţi) la toate probele, excluzând-o pe cea de fotbal, la care au participat doar băieţii. Toţi au fost mulţumiţi de premiile oferite şi de modul de organizare.

Nu a ieşit totul perfect, însă am fost pe aproape.

Din aceste experienţe nu mă avut decât de câştigat şi sper că astfel de proiecte pentru tineri să ia amploare în oraşul nostru. Noi am făcut primul pas, însă de acum trebuie ca un număr cât mai mare de tineri să se implice, asemenea nouă în astfel de proiecte. Acum aştept cu nerăbdare următorul proiect!" (Mădălina Enea)

Mai lăsăm şi pe mâine câteva!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum se formulează un obiectiv SMART?

Tîrgu Frumos - cele mai importante obiective turistice

Turism în Paşcani