Există o gaură în trotuarul meu

Larisa Zugravu împreună cu Mihaela Filip şi Conelia Doleanu pregătesc un proiect de schimburi de tineri, pentru termenul limită 1 februarie, proiect dedicat tinerilor cu dizabilităţi de la Şcoala Specială Trinitas. Pentru că nu e prima dată când dezvoltăm un astfel de proiect, primul fiind "Journey in my special world", proiect scris şi coordonat de Larisa, vă propunem o poezie care oferă o imagine a filozofiei şi muncii făcute cu tineri vulnerabili.


Există o gaură în trotuarul meu
                                                                       Porţia Nelson


Merg pe stradă în jos.
Există o gaură adâncă în trotuar
Cad în ea.
Sunt pierdut... sunt fără ajutor.
Nu este vina mea.
Îmi ia o veşnicie să găsesc o cale să ies.
Merg pe stradă în jos.
Există o gaură adâncă în trotuar.
Mă prefac că nu o văd.
Cad în ea din nou.
Nu pot să cred că sunt din nou în acelaşi loc
Dar... nu este vina mea.
Încă îmi ia o veşnicie să ies afară.
Merg pe stradă în jos.
Există o gaură adâncă în trotuar.
O văd... este acolo.
Încă o dată cad în ea... este o obişnuinţă.
Ochii mei sunt deschişi
Ştiu unde sunt.
Este greşeala mea.
Ies afară imediat.
Merg pe stradă în jos.
Există o gaură adâncă în trotuar
O ocolesc.
Merg în jos... pe o altă stradă.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum se formulează un obiectiv SMART?

Tîrgu Frumos - cele mai importante obiective turistice

Turism în Paşcani