Proiecte

Resurse

Oportunităţi

Vorbe cu Tîrg

Există o gaură în trotuarul meu

sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Larisa Zugravu împreună cu Mihaela Filip şi Conelia Doleanu pregătesc un proiect de schimburi de tineri, pentru termenul limită 1 februarie, proiect dedicat tinerilor cu dizabilităţi de la Şcoala Specială Trinitas. Pentru că nu e prima dată când dezvoltăm un astfel de proiect, primul fiind "Journey in my special world", proiect scris şi coordonat de Larisa, vă propunem o poezie care oferă o imagine a filozofiei şi muncii făcute cu tineri vulnerabili.


Există o gaură în trotuarul meu
                                                                       Porţia Nelson


Merg pe stradă în jos.
Există o gaură adâncă în trotuar
Cad în ea.
Sunt pierdut... sunt fără ajutor.
Nu este vina mea.
Îmi ia o veşnicie să găsesc o cale să ies.
Merg pe stradă în jos.
Există o gaură adâncă în trotuar.
Mă prefac că nu o văd.
Cad în ea din nou.
Nu pot să cred că sunt din nou în acelaşi loc
Dar... nu este vina mea.
Încă îmi ia o veşnicie să ies afară.
Merg pe stradă în jos.
Există o gaură adâncă în trotuar.
O văd... este acolo.
Încă o dată cad în ea... este o obişnuinţă.
Ochii mei sunt deschişi
Ştiu unde sunt.
Este greşeala mea.
Ies afară imediat.
Merg pe stradă în jos.
Există o gaură adâncă în trotuar
O ocolesc.
Merg în jos... pe o altă stradă.

12-month EVS Program at CITIZENS of EUROPE Office in Berlin

Căutăm un tânăr activ, interesat să desfăşoare un stagiu de voluntariat pentru 12 luni, în capitala Germaniei, în perioada ianuarie 2018 -...

 

2008-2017 ·Asociaţia Super Tineri - ASIRYS Design and Written by Mihaela Diana Podariu