Proiecte Erasmus

Resurse

Oportunităţi

Vorbe cu Tîrg

Phoenix - măiastra pasăre de foc

miercuri, 22 septembrie 2010

„În Timişoara, când am cântat acel cântec - Imn pentru Timişoara, tot stadionul a aprins lumânări [...] şi s-a pus în genunchi... Cântam, şi aud că sună tot mai prost: n-am mai auzit aia, n-am mai auzit aia; când mă întorc, băieţii plângeau. Pe scenă nu se mai putea cânta. Iar eu, cu noduri în gât până aici, m-am chinuit să termin piesa, trebuia terminată cumva, indiferent cum [39]...” — Nicu Covaci
Fie să renască,
Numai cel ce har
Are de-a renaşte,
Curăţit prin jar,
Din cenuşa-i proprie
Şi din propriu-i scrum,
Astăzi, ca şi mâine,
Pururi şi acum.
Îţi place sau vrei să ştii mai multe despre PHOENIX şi tot ce e legat de
măiastra pasăre de foc?

Te-ai plictisit acasă şi vrei o seară de neuitat?
Noi îţi dăm un motiv ca să scapi de plictiseală şi monotonie!

Vino vineri seara (24.09.2010), începând cu ora 18:00, la Centrul de Tineret ASIRYS pentru:
  • a cânta cu noi melodiile tale preferate;
  • a dezbate misterul versurilor şi a descoperi istoria PHOENIX.

Invitaţi speciali: trupa CARISMA care va susţine un recital live cu melodiile faimoasei trupe.

Iar începând cu ora 20,30 vom da drumul la karaoke.

Coordonator eveniment: Mădălina Hurjă



Acest eveniment face parte din proiectul "Şcoala Nonformală de Antreprenori Sociali", finanţat prin Programul Tineret în Acţiune, cu sprijinul Comisiei Europene.

2 comments:

vicky spunea...

Pacat ca nu am putut sa vin:-< dar sunt sigura ca a fost interesant pt ca de fiecare data e interesant ce facem noi Tineri pe acolo :X ;)

24 septembrie 2010, 23:42
Lucian Alex spunea...

seara s-au ascultat cateva melodii ale unor trupe similare cu Phoenix(era o trupa tot din Tm). Nu-mi amintesc exact melodiile. ceva ajutor?

29 octombrie 2010, 20:51

12-month EVS Program at CITIZENS of EUROPE Office in Berlin

Căutăm un tânăr activ, interesat să desfăşoare un stagiu de voluntariat pentru 12 luni, în capitala Germaniei, în perioada ianuarie 2018 -...

 

2008-2017 ·Asociaţia Super Tineri - ASIRYS Design and Written by Mihaela Diana Podariu