Proiecte Erasmus

Resurse

Oportunităţi

Vorbe cu Tîrg

Vampire Party

marți, 17 august 2010

Nu, nu... nu e Halloween... oricum suntem români, în ţara lui Dracula şi în oraşul în care Ştefan cel Mare a cunoscut-o pe frumoasa hangiţă, prin urmare chiar dacă va fi în noaptea de 21 spre 22 august, evenimentul vampiresc va fi cu atât mai interesant.

Aşadar vom organiza o petrecere vampirească (ediţia 2) în locul unde se desfăşura cândva "Trandafir de la Moldova", unde încă se mai găsesc ape sulfuroase şi o pădure răcoroasă... în Strunga.

Ce-o să facem la o petrecere cu vampiri, acum când se termină vara?... Cuvintele cheie sunt: prieteni, networking, dans, fotografii, grătar şi voie bună.

Pentru că e petrecere vampirească toată lumea trebuie să se costumeze, în negru şi roşu, cu machiaj sau fără, în funcţie de imaginaţia fiecăruia. Atenţie: cei mai bine costumaţi vampiri vor primi premii atractive!

Ca de obicei, petrecerea se adresează voluntarilor ASIRYS activi şi prietenilor lor şi necesită o contribuţie de 5 lei/participant. Banii se strâng până vineri, ora 19, de Marinela Moldovan şi Andreea Covaliu.

Ne vedem costumaţi, sâmbătă, ora 18, în faţa benzinăriei Petrom.

12 comments:

Ioana;;) spunea...

Abia astept:X roooaarrr:">:))

17 august 2010, 23:53
◤◤ Iony © spunea...

am postat anuntul petrecerii pe site-ul vampirilor. Felicitari pentru initiativa si distractie placuta!

Track back @ http://vampirescrib.blogspot.com/2010/08/evenimente-vampire-party-in-moldova.html

18 august 2010, 09:46
Iulia-Catalina spunea...

va fi cu siguranta o petrecere mega reusita...se stie pe sistem;)) Abea astept sa merg

18 august 2010, 18:13
vicky spunea...

Vaiiii doamne :-< pierd din nou o petrecere:(.....:| nu pot sa cred dar adevarat:|...X) :(

19 august 2010, 12:39
vicky spunea...

............:(

19 august 2010, 12:40
arinuka spunea...

debeaa astept .. in seara asta .. mi-am probat hainele ...
maine urmeaza sa imi gasesc noantele machiajului potrivit >:)

20 august 2010, 21:44
M.I.A. spunea...

O sa va sperii cu dintii mei naturali de vampir:)).Sunt pe druum..=)).

21 august 2010, 20:01
CrAzY spunea...

a fost super tare.......mia placut ca la plecare toata lumea ne zicea ca suntem nebuni cand au auzit ca ne-am luat si cortul:)).....pana la urma ne-a fost de un mare folos pentru ca a fost foarte frig asa cum ma si asteptam......dar cel mai mult mia placut ca am stat afara toata noaptea chiar daca aveam destul loc in cort

22 august 2010, 18:01
M.I.A. spunea...

A fost dragut!Pacat de frig ca nu ne-a lasat sa ne desfasuram cum se cuvine.

22 august 2010, 18:10
Mihaela Diana Podariu ASIRYS spunea...

Andreea, eu n-am simţit deloc frigul. Nu cred că el a stat în calea desfăşurării cum se cuvine, ci alte lucruri specifice fiecărui participant. Pentru cei care au rămas până dimineaţă a fost foarte distractiv.

22 august 2010, 22:10
CrAzY spunea...

ai dreptate Mihaela nici eu nu prea am simtit frigul poate de asta am si stat pana dimineata afara

23 august 2010, 21:00
◤◤ Iony © spunea...

vrem sa vedem poze...

23 august 2010, 22:18

12-month EVS Program at CITIZENS of EUROPE Office in Berlin

Căutăm un tânăr activ, interesat să desfăşoare un stagiu de voluntariat pentru 12 luni, în capitala Germaniei, în perioada ianuarie 2018 -...

 

2008-2017 ·Asociaţia Super Tineri - ASIRYS Design and Written by Mihaela Diana Podariu