Proiecte Erasmus

Resurse

Oportunităţi

Vorbe cu Tîrg

"România, the land of choice"

miercuri, 17 iunie 2009

Aceste spoturi au rolul de a promova România în străinătate. Personajele centrale sunt Nadia, Ilie Năstase şi Gică Hagi, trei dintre legendele sportului românesc.






Părerea mea e că sunt reuşite. Rămâne de văzut dacă sunt suficiente pentru a atrage turişti străini în România.


2 comments:

cristi spunea...

sunt f reusite..mai mult nu se putea :)) . .

17 iunie 2009, 15:28
現在建築式™ spunea...

My Blog
http://www.wretch.cc/blog/markacey
Thanks for your share
Nice to meet you

Hsinchu, Taiwan

1 iulie 2009, 10:02

Festivalul "Din Vatra Satului" - ediţia a IV-a

„Din Vatra Satului” reunește obiceiuri şi tradiţii de iarnă într-un festival dedicat promovării folclorului din judeţul Iaşi. Evenimentul ...

 

2008-2017 ·Asociaţia Super Tineri - ASIRYS Design and Written by Mihaela Diana Podariu