Votul meu contează!

Nu-mi spuneţi că nu aţi observat briza electorală ce s-a abătut asupra noastră în ultimul timp, poate n-aţi fost puşi la curent cu dărnicia mult anunţată a politicienilor care o dată la patru ani, cu mici excepţii, în plină criză financiară scot printr-un număr de iluzionism mii de locuri de muncă din joben, căutând mai adânc prin buzunarele statului descoperă că au fonduri pentru şoselele şi trotuarele ce au stat trei ani jumate cu gropi camuflate sub o lopată de pietriş sau praf şi forţând nota, pentru câteva zile, din sacul lor magic, doar pentru copii cuminţi, scot felurite bunătăţi: găleţii, ouă, mingi antistres, pixuri, brăţării, pungi de unică folosinţă... şi lista poate continua, mă jenează însă inutilitatea lor.

Poate v-au sărit în ochii hârtiile frumos colorate cu sloganuri care se bat în simplitate dar la sentiment "fă alegerea corectă". Am luat la întâmplare o formulă concisă care mi-a bântuit creierul prin neverosimilitatea de care dă dovadă şi care promovează eternul "bullshit" naţional numit alegeri, de data aceasta cu iz european, ce-i drept.

Aşa am să şi fac, iau decizia corectă şi în ziua alegerilor n-am să-mi mai pierd vremea purtând dialoguri interioare convinsă fiind că votul meu contează, eu am să-mi fac datoria de cetăţean şi nu am să votez persoane care nu merită, de aceea îmi dedic ziua mie. Merit să nu mai fiu amăgită cu un mic şi o halbă de bere, am pretenţia să îmi doresc un reprezentant care nu urmăreşte scopul propriului buzunar, am convingerea că merit minumum de respect aşa că faceţi tot posibilul să nu-mi mai insultaţi inteligenţa cu texte în care nu credeţi şi o programă electorală făcută în closet cu colegii de partid.

Felicitări că aţi reuşit să ucideţi în noi orice urmă de naţionalism, că ne-aţi adus până la limita în care ne simţim străini în ţara noastră, o ţară frumoasă numai pe hartă şi cu un sistem funcţional şi incoruptibil numai în cărţile de istorie. Acum puteţi fura în linişte un vot, fără să vă iasă în plus la numărat. Distracţie plăcută.


by Shadi

Comentarii

Anonim a spus…
adevărat dar dak ii lasam sa fure nu facem mai rau macar votam raul cel mai putin rau

Postări populare de pe acest blog

Cum se formulează un obiectiv SMART?

Tîrgu Frumos - cele mai importante obiective turistice

Turism în Paşcani