Ziua Bastonului ALB


Poate că unii dintre voi ştiţi sau poate că aflaţi acum, dar miercuri, 15 octombrie, este ziua Bastonului Alb. Mai exact, este ziua mondială a celor care nu pot să vadă!

Cum am aflat de acestă zi specială, ne-am întrebat oare ce fac tinerii nevăzători de ziua lor? Ne-am dat seama că nici măcar nu-i cunoştem, nici măcar nu ştim cum îşi petrec zilele, nu am auzit nimic despre ei şi nu ştim cum se descurcă.

Oare cum e să fii orb? Oare cum e să nu vezi ceea ce ai văzut şi vei vedea?
E destul de greu să-ţi răspunzi la astfel de întrebări. Te gândeşti că ţie nu ţi se poate întâmpla. Şi totuşi oare ce fac tinerii care nu văd?


Pentru a-i sprijini ne-am gândit ca miercuri să mergem să-i vedem, să-i ascultăm, să simţim ceea ce ei au învăţat să facă fără să vadă! În aceste zile le vom propune tinerilor de la Şcoala de Nevăzători din Târgu Frumos să pregătească un moment artistic prin care să arate întegii lumi că şi ei văd, chiar dacă diferit! Vom încerca să facem rost de ceva premii, dar cel mai important e că vom fi acolo şi ei vor simţi că ne pasă. E o surpriză de ziua lor!

Acest articol e un apel către toţi tinerii care văd din Târgu Frumos. Haideţi să ne strângem cu toţii, miercuri, la ora 09.30 pe Esplanadă şi să mergem la tinerii care nu văd. Se vor bucura!

Pentru cei care vor să le scrie câteva rânduri pot să lase un mesaj la articol sau să trimită textul pe supertineri@yahoo.com.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum se formulează un obiectiv SMART?

Tîrgu Frumos - cele mai importante obiective turistice

Turism în Paşcani