Minunat!


I-am vizitat pe tinerii de la Şcoala de Nevăzători din Târgu Frumos. Ceea ce pot să spun e că a fost o experienţă mai mult decât emoţionantă. Mi s-a făcut "pielea găină" atunci când i-am ascultat: cum au cântat, cum au interpretat, cum ne-au mulţumit că eram acolo.

Deşi nu văd, nu-ţi dai seama. Sunt nişte tineri la fel ca noi, plini de entuziasm şi energie. Au vise, au dorinţe, speranţe şi un potenţial extraordinar!

Programul pregătit de ei a inclus sceneta "Scufiţa Roşie" interpretată cu ajutorul păpuşilor. Apoi a urmat un întreg spectacol de cântece. Vocile curate, nevinovate îţi atingeau sufletul. Aveau emoţii, dar acestea îi făceau şi mai simpatici. Bucuria, că au putut să dăruiască ceva publicului, li se citea pe chip.

La final au primit şi premii. CD-uri cu poveşti şi cântece, prăjituri şi sucuri de la domnul Liviu Bulgaru. De asemenea consilierii locali (Costel Miron, Costel Colotin, Liviu Heleşteanu, Gică Baltag, Vasile Afilipoaie) le-au oferit un tort mare, de ciocolată ca de ziua lor!

Mulţumim şi noi, tinerii ASiRYS, sponsorilor şi mai ales tinerilor nevăzători. Ne-aţi oferit un spectacol emoţionant şi sunteţi nişte tineri minunaţi!


















Comentarii

Anonim a spus…
ce rau imi pare ca nu am mers sh eu..:(:(
sper sa mai am ocazia
feicitari miha pt k ai curaj sa te gandesti sh la altii :*:*
Anonim a spus…
cei mai minunati copii din Tg Frumos....bv voua ...sunteti Buni :*

Postări populare de pe acest blog

Cum se formulează un obiectiv SMART?

Tîrgu Frumos - cele mai importante obiective turistice

Turism în Paşcani