I love my project... Cristi Colotin

Salut!

Mă numesc Colotin Cristian şi sunt responsabil de marketing în proiectul "Learn to Get Involved!". Sunt din Târgu Frumos, am 18 ani, am terminat Liceul Teoretic "Ion Neculce" din Târgu Frumos, profil matematică - informatică şi acum sunt student la UAIC FEAA secţiunea Management. Ca şi Mihaela am fost în alte ONG-uri şi voi face parte şi din ONG-ul care o să fie în Târgu Frumos.

Cât despre proiecte, m-am implicat datorită Mihaelei, ea a fost cea care m-a "corupt" pentru a mă implică în diferite proiecte şi nu îmi pare rău! Sunt implicat în proiectul care cuprinde tabăra de la Muncel pentru a da "starturi" tinerilor din Târgu Frumos la capitolul "implicare" şi nu în ultimul rând la dezlipitul din faţa calculatorului (cu toate că şi eu sunt unul dintre sedentari: ">) şi prin acest proiect sper să avem cu toţi ceva de câştigat.

S-a auzit prin "Târg" că facem aceste lucruri pentru a atrage tineri în partid, deoarece noi avem sediul la sediul politic de pe Esplanadă, dar de îndată ce se va înfiinţa ONG-ul nostru sperăm ca primăria să ne dea sediul nostru propriu.

Mulţi dintre cei care au primit fluturaşe sau care au aflat de acestă tabără prin alte metode cred că este o glumă proastă. Ei bine NU ESTE! Este greu de crezut că primeşti o tabără "moca". Ştiţi de ce? Pentru că nu s-a mai făcut aşa ceva în Târgu Frumos până acum. Noi suntem primii care fac acest lucru şi cred că va avea SUCCES DEPLIN!

Vă salut şi ne vedem în tabără!;)

Cristi

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum se formulează un obiectiv SMART?

Tîrgu Frumos - cele mai importante obiective turistice

Turism în Paşcani